۱۴۰۰ اسفند ۱۱, چهارشنبه

چرا نباید از امداد خودروهای متفرقه استفاده کنیم؟‎

 شکایت های زیادی درباره مشکلاتی که امداد خودروهای جاده غیر مجاز برای راننده ها ایجاد کرده اند در اتحادیه امداد خودرو وجود دارد. این امدادگرهای غیر مجاز روش های مختلف مثل توانی با مکانیک ، خراب کردن ماشین و ... برای دریافت هزینه زیاد از شما طلب می کنند. این افراد زیر نظر هیچ شرکت امداد خودرو کار نمی کنند و پیگیری کار را سخت می کند. در این مقاله روش شناختن امداد خودرو مجاز که زیر نظر سازمان امداد خودرو هستید و خدماتی که ارائه می دهند را برسی می کنیم.

تشخیص امداد خودرو مجاز

اما از کجا متوجه بشویم که آقای امداد و یا هر امداد خودرویی در تهران یک امداد خودروی مجاز هست؟ چراکه صرفا گفتن امداد خودروی مجاز، نمی‌تونه این مجموعه رو مجاز کنه؟

نشانه های یک امداد خودرو و امدادگر مجاز شامل موارد زیر است:

امدادگر مجهز به لباس کار با نام و آرم شرکت و مناسب با فصول سال با سردوشی تخصصی، جلیقه مجهز به نوار شبرنگ و روز رنگ مطابق با استاندارد (EN471)، کارت شناسایی امدادگری- خودروئی با کد شناسایی است.

شاید برای شماهم اتفاق افتاده باشد که پس از درخواست امداد رسانی ‏متوجه شوید که امدادرسان خودروی شما اصلی نیست اما بسیار شیبه به ‏امدادخودروهای اصلی است‎!‎

باید در نظر داشت که برای درخواست امداد از چه روش هایی استفاده می کنید! ممکن است زمانی که خودروی شمانیاز به امداد داشته باشد در همان حوالی یکی از خودرو های امدادی مشابه امداد خودرو ایران حضور داشته باشد اما انتخاب درست کدام است؟ دقت در انتخاب درست مساوی است با خدمات استاندارد و کم هزینه؛ از طرفی امکان افزایش مشکل با استفاده ازقطعات غیر استاندارد و یا عدم داشتن تخصص کافی نیز وجود دارد. همچنین در بسیاری از موارد وجوح تشابه زیادی میان امداد خودروهای اصلی و فرعی و جود دارد، از نوع خودرو های تجهیز شده گرفته تا انتخاب رنگ و لوگوی آن که باید دقت های لازم را در انتخاب صحیح انجام داد!

اما وجه تمایز اساسی میان امداد خودرو اصلی و فرعی:

اصالت و اعتبار شرکت
کیفیت قطعات مورد استفاده توسط امدادگر
ثبت اطلاعات تعمیرات انجام شده در سیستم شرکت
ثبت اطلاعات امدادگر - امکان درج نظرات مشتری در خصوص عملکرد سیستم و امدادگر
بهره مندی از امکانات مختلف شرکت در شرایط گوناگون
ارسال خودرو های مجهز با قابلیت های مختلف نسبت به نوع درخواست مشتری
میانگین زمان انتظار
گستردگی دامنه ارائه خدمات در سراسر کشور
به روز رسانی دانش تخصصی امدادگران
استفاده از امدادگران دوره دیده و متخصص

ارائه کارت های ویژه طلایی متناسب با انتخاب مشتری که دارندگان این کارت از خدمات زیر بهره می‌گردند:

الف-پوشش زیان جزئی

ب-تعویض خودرو

ج-خدمات ویژه سرویس دوره­ ای

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر