۱۴۰۰ اسفند ۸, یکشنبه

انواع تیشرت های مردانه و نکات خرید آنها

تیشرت نوعی پیراهن است که مورد استفاده آن برای پوشاندن بالا تنه است.تیشرت ها بدون یقه و دکمه تولید میشوند و جلو بسته هستند.همچنین آستین های کوتاهی دارند. اگرچه ممکن است بعضی از تیشر زنانه های امروزی یقه هم داشته باشند.در ابتدا تنها مورد استفاده آن برای پوشش زیر لباس بود. اما امروزه خود به یک نوع برند در انواع لباس شناخته میشود. همین اتفاق از مواردی بود که در آن موقع بازار تولید تیشرت را داغ کرد. به نوعی که امروزه انواع مدل و بینهایت طرح برای آن تولید شده است.همچنین در صنعت تبلیغات هم بسیار پیشرفت کرد که چاپ های تبلیغاتی روی آن افزایش پیدا کرد.

انواع تیشرت

تیشرت ها به طور کلی انواع مختلفی دارند. و باتوجه به شکل یقه طرح دار یا چاپی بودنشان و… به انواع مختلف تقسیم میشوند.حتی ممکن است هر کدام کارایی متفاوتی داشته باشند. و یک قسمت از بالاتنه را به شکلی متفاوت تر نشان دهد.انواع تیشرت های مردانه به انواع زیر تقسیم میشوند:

  • یقه دار  
  • اسپرت یا ورزشی
  • چاپی

که تیشرت های یقه دار هم به خودی خود به چند مدل تقسیم میشوند. پولوشرت ها، یقه هفتی، یقه گرد، یه قایقی و یقه اسکوپ از انواع تیشرت یقه دار حساب میشوند.پولوشرت ها تیشرت های هستند که هم یقه دارند و هم دکمه. اما نه به آن منظور که کاملا جلو باز باشد بلکه به این شکل که از قسمت پایین یقه چند دکمه تزئینی قرار گرفته باشد. یقه اسکوپی ها بزرگترین مزیتی که دارند این است که گردن را بلند تر و کشیده تر نشان میدهد. که این موضوع برای افرادی که کمی کوتاه قد تر هستند و گردن های کوتاه تری دارند بسیار مناسب است.بالعکس تیشرت های یقه قایقی شانه ها پهن تر نشان میدهند. یقه هفتی هم مزیت ویژه ای دارد و آن هم این است که شما را لاغر تر و متناسب تر نشان میدهد.

سایز مناسب خود را بدانید!

زمانی که از تیشرت سایز مناسب صحبت می‌کنیم، منظور این است که آستین، سرشانه و قد تیشرت باید متناسب با اندام شما باشد. تیشرت مردانه نباید آن‌قدر تنگ باشد که حرکت کردن را دشوار کند و همچنین نباید بیش‌ازحد گشاد باشد تا بدن شما درون لباس گم شود. البته پوشیدن تیشرت گشاد در یک استایل راحت، می‌تواند یک استثنا باشد. یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی تیشرت مردانه استفاده از راهنمای سایز سایت است که می‌توانید با توجه به آن سایز مناسب خود را بدانید.
 

رنگ تیشرت خود را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید!

بیشتر آقایان ترجیح می‌دهند که تیشرت‌هایی با رنگ مشکی، سفید یا طوسی بپوشند. این رنگ‌ها، ساده و پرطرفدار هستند و از اولین گزینه‌های همه افراد برای انتخاب رنگ تیشرت به‌حساب می‌آیند؛ اما اگر به دنبال انتخاب‌های خاص‌تری برای استایل خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم به انتخاب رنگ تیشرت بر اساس رنگ پوست خود توجه نمایید.
افرادی که رنگ پوست‌ روشن، موهای روشن یا چشم‌های رنگی دارند، بهتر است رنگ‌های تیره‌ تیشرت را انتخاب کنند. رنگ‌هایی مانند آبی تیره، سبز تیره، سرمه‌ای و شتری، رنگ‌های مناسبی برای افرادی است که رنگ پوست روشنی دارند. همچنین بهتر است که این افراد از انتخاب رنگ‌های روشن خودداری کنند.
افرادی با رنگ پوست سبزه یا تیره، بهتر است از تیشرت‌هایی با رنگ روشن مانند تیشرت سفید رنگ استفاده کنند. رنگ‌های روشن لباس چهره را جذاب‌تر نشان می‌دهند؛ به همین دلیل بهتر است آقایانی که پوست سبزه دارند، تیشرت‌هایی با رنگ‌های تیره مانند رنگ سرمه‌ای یا قهوه‌ای تیره، نپوشند تا رنگ پوستشان تیره‌تر به‌ نظر نرسد. همچنین اگر که رنگ پوست گندمی دارید، می‌توانید از رنگ‌های تیره و روشن استفاده کنید. فقط باید توجه نمایید که به سراغ طیف رنگ‌های میانه مانند نارنجی نروید.
 

انواع یقه‌ها و آستین‌های تیشرت را امتحان کنید!

تنوع در مدل تیشرت‌ها قدرت انتخاب شما برای خرید تیشرت جدید را بالا برده است. از انواع تیشرت‌هایی که وجود دارد می‌شود به تیشرت یقه‌گرد، تیشرت یقه‌هفت، پولو شرت، تیشرت ساده، تیشرت جیب‌دار، تیشرت آستین‌بلند، تیشرت کلاه‌دار، تیشرت طرح دار، تیشرت گشاد و تیشرت جذب اشاره کرد.
طراحان مد معتقدند که تیشرت یقه‌هفت قد افراد را بلندتر و اندامشان را باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین تیشرت یقه‌گرد گزینۀ خوبی است برای مردانی که شانۀ افتاده دارند. آقایانی هم که گردنی بلند دارند می‌توانند تیشرت‌های یقه دار یا پولو شرت را مدنظر قرار دهند. توجه کنید امروزه در دنیای مد و استایل ترجیح بر این است که مدل‌های مختلف یقه‌های تیشرت و تی‌شرت‌های آستین‌بلند و کوتاه را در کمد لباس خود داشته باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر