۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۴, چهارشنبه

مزایای برتر بازاریابی دیجیتال در دنیای وب

شاید جای تعجب نباشد که از آنجا که فناوری همچنان در حال تکامل است ، بازار به صورت فزاینده ای دیجیتال تر شده است. مزایای بازاریابی دیجیتال هر روز رواج بیشتری پیدا می کند. مصرف کنندگان بیشتر و بیشتری در حال تحقیق و خرید محصولات هستند. طبق گفته Forbes ، 82٪ از مصرف کنندگان تحقیق را بصورت آنلاین انجام می دهند. و ، Tech Crunch گزارش می دهد که 79٪ از مردم آنلاین خرید می کنند.

بنابراین چگونه می توانید به این مصرف کنندگان برسید؟ در اینجا جواب است: بازاریابی دیجیتال.

بیشتر و بیشتر مشاغل کوچک تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ را برای دستیابی و درگیر کردن مصرف کنندگان هدف خود به صورت آنلاین انجام می دهند. در حقیقت ، هزینه بازاریابی دیجیتال ایالات متحده تا سال 2021 به حدود 332 میلیارد دلار خواهد رسید. تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه ترین روش برای دستیابی به مشتریان بالقوه است.


مزایای برتر بازاریابی دیجیتال


نمی دانید که هیاهو چیست؟ 10 دلیل برتر کسب و کار شما برای استفاده از مزایای بازاریابی دیجیتال را بررسی کنید:

1. بازاریابی دیجیتال قدرتمندترین شکل بازاریابی است.
بازاریابی دیجیتالی این پتانسیل را دارد که راهی را که به شما می رسد و مشتریان خود را درگیر می کند ، تغییر دهد. اما نیازی نیست که حرف ما را برای آن بکار ببرید. در اینجا چند نمونه واقعی از نحوه تاکتیک های بازاریابی دیجیتال به مشاغل کمک می کند دقیقاً مانند شما به بازار هدف خود برسند و تبدیل ها را تحت تأثیر قرار دهند:

شرکت شمع تجارت الکترونیک ، Nidhi با استفاده از رسانه های اجتماعی (با کمی کمک از بازاریابی LYFE) در مدت زمان 3 ماهه فروش خود را 714٪ افزایش داد.
Forever Diamonds ، یک شرکت جواهرات جورجیا ، توانست در طی یک سال با کمتر از 1 دلار در هر تعامل ، طرفداران خود را بدست آورد و درگیر کند و باعث افزایش ترافیک پا شود و منجر به تبدیل واقعی شود.
ما به یک کسب و کار موتور سیکلت برفی در فروش تجهیزات برفی کمک کردیم ، فقط در 5 ماه نتایج جستجوگرها را به ارزش 96،664.98 دلار تولید کردیم!
تیم ما همچنین به یک سالن ورزشی محلی در طی 90 روز با هزینه فقط 4.33 دلار در هر سرب از طریق تبلیغات مؤثر و هدفمند گوگل ، مبلغ 210 هدایت جدید را تبدیل کرد.
این موارد شهادت واقعی برای مزایای بازاریابی دیجیتال است. با راهکارهای درست و اجرای مؤثر ، مشاغل کوچک می توانند ظرف چند ماه دسترسی و تبدیل خود را افزایش دهند.

2. استفاده از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه ترین راه برای بازاریابی مشاغل شما است.
یکی از مهمترین مزایای بازاریابی دیجیتال این است که مقرون به صرفه ترین راه برای بازاریابی تجارت شما است. وقتی صحبت از بازاریابی سنتی می شود ، رقابت برای مشاغل کوچک با بودجه محدود بسیار دشوار است. با این حال ، با تاکتیک های مقرون به صرفه در بازاریابی دیجیتال ، مشاغل کوچک می توانند هزینه بیشتری برای خرج بازاریابی خود بدست آورند.

مزایای بازاریابی دیجیتال


این موضوع را در نظر بگیرید - یک تجارت کوچک می تواند بیش از 1000 نفر را با استفاده از رسانه های اجتماعی کمتر از 3 دلار در معرض محصولات و خدمات خود قرار دهد. در حالی که همین قرار گرفتن در معرض از طریق پست مستقیم حدود 57 دلار و از طریق تبلیغات تلویزیونی حدود 28 دلار هزینه دارد.

در حالی که تاکتیک های بازاریابی سنتی نیز اغلب با هزینه های مختلف پنهان همراه است ، تنها هزینه برای بازاریابی دیجیتال زمان است. SEO ، بازاریابی محتوا و تعامل با رسانه های اجتماعی زمان می برد تا جادوی خود را عملی کنند. با این حال ، هنوز هم تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مانند پرداخت به ازای هر کلیک ، نمایش و تبلیغات رسانه های اجتماعی وجود دارد که می تواند نتایج سریع تری داشته باشد.

3. بازاریابی دیجیتال قابل اندازه گیری ترین شکل بازاریابی است.
چگونه می دانید بازاریابی شما کار می کند؟

تنها راه شناخت مطمئناً اندازه گیری موفقیت شما در طول زمان است. در حالی که ردیابی موفقیت یک کمپین بازاریابی سنتی مانند تبلیغات رادیویی یا نامه دهنده می تواند دشوار باشد ، هر تاکتیک بازاریابی دیجیتالی که استفاده می کنید قابل اندازه گیری است. این مزیت به هر دلیلی است که چرا باید در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید.

تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال حدس می زند که آیا بازاریابی شما واقعاً کار می کند یا خیر. با اندازه گیری کمپین های بازاریابی دیجیتالی خود در زمان واقعی ، می توانید ببینید که تاکتیک ها در حال کار هستند و کدام ها نیستند. سپس می توانید کمپین های خود را برای موفقیت بیشتر تنظیم کنید. همچنین می توانید بینش هایی را که از این روند بدست آورده اید برای بهبود فعالیتهای آینده استفاده کنید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ


به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما می خواهید یک محصول بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای یک محصول جدید ایجاد کنید. شما تصمیم گرفتید یک دوره از پست های رسانه های اجتماعی را برای یک دوره دو هفته منتشر کنید. با استفاده از تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی ، می توانید ببینید که پست ها محبوب ترین مورد برای مخاطبان مورد نظر شما بوده و بیشترین تبدیل را به دنبال داشته است. سپس می توانید با استفاده از این بینش سعی کنید با موفقیت در برنامه های آینده ، این موفقیت را تولید کنید.

تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد تا از منابع خود به طور مؤثر استفاده کرده و بودجه بازاریابی خود را اختصاص دهید. از آنجا که دیگر در مورد آنچه کار می کند و چه چیزی نیست حدس می زنید ، می توانید هزینه های غیر ضروری را کاهش داده و تلاش های خود را بر روی استراتژی هایی که احتمالاً برای بهبود ROI شما هستند متمرکز کنید.

4- یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی دیجیتال این است که به شما امکان می دهد تا خریداران ایده آل خود را هدف قرار دهید.
هنگام خرید فضای بیلبورد یا تبلیغ در مجله ، در تاریکی از این آشفتگی عکس می گیرید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر