۱۴۰۰ بهمن ۳۰, شنبه

اشتباهاتی که در خرید مبل انجام می دهید

 اگر خانه دارید، این احتمالاً با ارزش ترین دارایی شماست، با ماشینی که از نزدیک دنبالش می آید. پس از آن، احتمالاً بیشترین هزینه را برای مبلمان خود کرده اید.


اگر یک صندلی ناراحت کننده بخرید ممکن است به اندازه خرید یک خانه کوچک یا یک ماشین لیمویی زیاد نباشد، اما احتمالاً با گذشت سالها هزاران دلار برای مبلمان هزینه می کنید. بنابراین دفعه بعد که قصد خرید مبلمان را دارید، این دستورالعمل ها را در نظر داشته باشید.


شما هرگز نمی توانید به اندازه کافی اندازه گیری کنید. اندازه گیری مبلمان برای اینکه ببینید آیا در جایی که می خواهید قرار می گیرد یا نه کافی نیست، اگرچه این شروع خوبی است. اگر یک قطعه بزرگ یا غیرعادی شکل است، باید درب و شاید چندین درب را بررسی کنید - به خصوص اگر در یک ساختمان زندگی می کنید.


آلنا کاپرا، طراح داخلی مستقر در فورت لادردیل، فلوریدا، می‌گوید: «بسیاری از مردم و حتی متخصصان طراحی، با مبلمانی که در آسانسور جا نمی‌شود، برخورد کرده‌اند. "ارتفاع، عرض و عمق قطعه مبلمان هنگام بررسی مناسب بودن آن در آسانسور مهم است."


جفری ولدلر موافق است. ولدر مدیر بازاریابی و کارشناس دکوراسیون داخلی در Vänt Wall Panels، یک شرکت پانل دیواری است که دفتر مرکزی آن در Spring Valley، نیویورک قرار دارد. او می‌گوید بسیاری از افراد اندازه‌گیری مبلمان را فراموش می‌کنند، که اگر مجبور شوید یک قطعه را به فروشگاه برگردانید، ممکن است هزینه‌ای مضحک برای شما داشته باشد.


او می‌گوید: «ارسال اثاثیه به خرده‌فروش معمولاً روی صورت‌حساب مشتری است.




به این فکر کنید که مبلمان با بقیه مبلمان شما چگونه به نظر می رسد. مهم نیست که چقدر خوب فکر می کنید خانه خود را می شناسید، گاهی اوقات سخت است که در یک فروشگاه باشید و تصور کنید که چگونه یک کالا در یک اتاق کار می کند.


Weldler می‌گوید: «رنگ مبلمان ممکن است در نمایشگاه زیبا به نظر برسد، اما ممکن است در اتاق نشیمن شما به این شکل نباشد.


او توصیه می‌کند از کارمند فروشگاه یک نمونه رنگ بخواهید و آن را به خانه بیاورید «تا ببینید رنگ در خانه شما که توسط مبلمان خودتان احاطه شده است، چگونه به نظر می‌رسد».


مبلمان شما باید متناسب با سبک زندگی شما باشد. شریل چیس مکنا، که شرکت طراحی داخلی خود را در شهر نیویورک دارد، می‌گوید بسیاری از مردم به این واقعیت فکر نمی‌کنند که شاید مبلمانی که می‌خواهند برای مردم و احتمالاً حیوانات خانگی که از آن استفاده می‌کنند مناسب نباشد.


او می گوید: "کودکان و حیوانات خانگی روی صندلی های ابریشمی - نه چندان عالی."


اما شما همچنین باید به این فکر کنید که چگونه مبلمان شما با سبک زندگی شما مطابقت دارد، نه تنها در حال حاضر بلکه در آینده قابل پیش بینی. مکینا مشتری دارد که مبلمان جدید زیادی می‌خرد، زیرا وقتی سه سال پیش خانه‌اش را مبله کرد - از جمله چند صندلی با ابریشم روی آنها - بچه یا حیوان خانگی نداشت. اکنون مشتری پسران دوقلو، یک بوکسور و یک بولداگ دارد.


مکینا می‌گوید: «اگر قبل از انتخاب اثاثیه‌اش می‌دانست که با انگشتان چسبناک و پنجه‌های سگ گل آلود، او هزاران دلار پس‌انداز می‌کرد.



عجله نکن مردم معمولاً ماه‌ها به دنبال خانه و هفته‌ها را صرف جستجوی ماشین مناسب می‌کنند. دقایقی را صرف خرید مبلمان نکنید.


و این زمان برای خرید فوری نیست. Weldler توصیه می کند: «حداقل یک روز راه بروید و سپس تصمیم بگیرید که آیا هنوز آن را می خواهید قبل از خرید.


اما ممکن است بدون اینکه متوجه شوید عجله دارید. هنگامی که کیمبرلی و جیم دوناهو، صاحبان مسافرخانه در مزرعه راند بارن، یک تختخواب و صبحانه در ویتسفیلد، ورمونت، برای اولین خانه خود مبلمان خریدند، منهتن را جستجو کردند و به دنبال قطعات مناسب گشتند. آنها بالاخره یک مبل و سه صندلی را پیدا کردند که دوست داشتند.


اما زمانی که اثاثیه تحویل داده شد، همه چیز نه تنها برای اتاق‌ها خیلی کوچک به نظر می‌رسید، بلکه بدتر از آن، کیمبرلی می‌گوید: «آنها ناراحت‌کننده‌ترین صندلی‌هایی بودند که برای بشریت شناخته شده بود. آنها حتی از صندلی مترو هم ناراحت بودند.


پس چه مشکلی پیش آمد؟ به هر حال، اینطور نیست که آنها این قطعات را به صورت آنلاین خریداری کرده باشند یا به تعداد زیادی مغازه نگاه نکرده باشند. آنها اصلاً در این روند عجله نکردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر